SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Sari - 10 juli 2010 07:45

Hos

hittar du den härliga Melting pot-pannan. Den demonstreras på Kungsbackamässan i helgen.

Se till att ta dig dit för att ta del av det senaste.


Här är en försmak på andra saker man kan göra med dessa härliga produkter :-).











Ja, vihdoinkin - esitys suomen kielellä... :-) (Och, äntligen - en demonstration på finska...)



Av Sari - 10 juli 2010 06:00

Här har jag gjort ett kort med Tim Holtz distressdynor och några av hans stämplar. Jag började med att färglägga bakgrunden, för att sedan övergå till att stämpla och glittra de olika motiven.



Jag tyckte att påklädningsdockan från The Girls' Paperie skulle kunna vara ett trevligt inslag, och jag lät den vara naturfärgad för att den skulle synas riktigt ordentligt.

Jag har satt på en hitch fastner till höger om dockan, så att den skall liknas vid en dörrknopp.

För att fästa en trinket pin och ett mynt valde jag att knyta ett snöre runt kortet.

Jag har också mattat alltihop med mjuk wellpapp, ett av mina bästa pysseltips nuförtiden.


     


Textstämpeln kommer från ett clear stamps-paket från Teresa Collins vid namn Travel Ledger.

...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards