SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Sari - 7 juli 2010 06:00

Jag som sällan gör layouter kom att göra två stycken på Orustscrappen. Det här är den första.


Utmaningen gick ut på att välja två färger på måfå. Mina färger blev GUL och GRÅ. Färgkombinationen fick mig att tveka. Bristen på bra foton likaså, varför jag istället valde att börja med utmaning nummer två - ett annorlunda vikt kort :-). När jag var klar med kortet fanns det ytterligare fyrtio minuter kvar att göra layouten på, varför jag valde att utmana mig själv genom att göra en layout under tidspress. Det här var vad hjärnan och tiden tillät att koka ihop... Vad tycks?


 


Själv gillar jag ugglorna... 


Och det lustiga är ju att jag dagen innan funderat på varför jag inte använt mig av uggleknapparna... Det här kanske är svaret :-). De var ju gråa, så det var ju klockrent att de skulle användas till denna layout :-). HO HOO.

 

Det grå papperet kommer från papperspaketet Paris Nights.

Jag har också dekorerat med gula stora rosor, gula små rosor.

 

Pssst... Ni som inte känner igen mig från fotot... Bilden är från 1995-1996... Så det är ju ett tag sen :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards