SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sari - 7 september 2010 07:41

Ha tålamod gott folk. Jag har filmat med en hand och öppnat lådor, väskor och askar med den andra.


Jag fick lite blodad tand efter förra nyhetsvideon :-)


Jag har använt en liten kamera med HD-inspelningsmöjligheter för att se om min vardagskamera kan duga till det här jobbet.


Ha också tålamod med hackandet... Jag syftar på filmen inte rullar smidigt... Ibland går det bra, och ibland mindre bra. Det är tyvärr något YouTube borde jobba mera på.



Med denna film önskar jag dig hjärtligt välkommen till Scrap & Hobbys underbara alter-värld!


Av Sari - 7 september 2010 05:00

Jag brukar kalla den här vikningen för "presentkorts-kort" - bara för att det får plats ett presentkort i det.

Så här ser det ut på insidan.

I usually call this card a gift card card - just because there's room for a gift card in it.


This is what it looks like on the inside.

Jag har använt mig av Dolily Lace-stansen från Martha Stewart ganska flitigt.


I've used the punch from Martha Stewart called Doily Lace.


 


Och så här ser det ut på framsidan.

Jag har använt mig av olika Tim Holtz-stämplar för att dekorera det ytterligare.

And this is how it looks at the front.

I've used some stamps from Tim Holtz - just to decorate it further.


  


Jag har krackelereat de utstansade bokstäverna med Crackle accents. Bokstäverna finner du på Tim Holtz stans som heter Vintage Market. En av anledningarna till att jag hela tiden återvänder till just det här alfabetet är att det är ett bra pris på det.


I've crackled the die cut letters with Crackle accents. You find the letters on a die from Tim Holtz called Vintage Market. And one of the reasons I keep coming back to this alphabet is that it isn't too pricey!


  


Här har jag dekorerat hålen i buren med fina halvpärle-brads.


Here I've decorated the holes in the bird cage with some lovely half pearl brads.


  

  

Jag har stansat ut fågelburen i svart wellpapp. Därefter har jag strukit på med Black diamond stickles - för att få lite extra glans. Även fågeln har fått sig ett bad med Crackle accents.


I've die cut the bird cage in black corrugated paper. After that I've put on some Black diamond stickles - just to give it some extra shine. Even the bird has gotten a bath of Crackle accents.


  


     


Du hittar det mesta hos Scrap & Hobby!



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards