SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Sari - 17 juli 2010 05:45

Det här är en ny tuff och cool tjej från the Greeting Farm. Monday heter hon, och tillhör serien Creepy Crew. Vänta bara i någon vecka till, så har Scrap & Hobby alla vardags-veckodagstjejerna på plats :-).


Jag gjorde kortet till en utmaning på Orustscrappen. Man skulle göra ett annorlunda vikt kort, och jag kom att tänka på den här vikningen. Här har du kortet ihopvikt.



Vikningen kallas för stafflikort, och jag har gjort det med fjärilsstansen från Spellbinders.


Jag har använt mig av det härliga svart-vit-rutiga papperet Gunnebo från Inkido. Vingarna bakom henne har jag stansat ut med Tim Holtz Heart Wings-stans från Sizzix.



Jag har färglagt Monday med Copicpennor.

Så här ser kortet ut i profil.


 


Och här är kortet uppställt.

Och visst är hon COOL???


  



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards