SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sari - 28 april 2009 20:56

KUL MED UTMÄRKELSER...

Jag fick en kommentar av Jeanette om att jag har något att hämta hos henne...

Givetvis var jag tvungen att skynda dit...

Jag blev glatt överraskad över att få se mitt namn på  hennes blogg!

Jättekul att få reda på att man inspirerar!

Jag skall genast ta och söka mig runt till de som inspirerar mig :-).



Av Sari - 28 april 2009 19:27

GLASPÄRLOR

Jag kommer inom kort att blogga om två kort gjorda med glaspärlor...

Men om ni vill se det ena, kan ni tjuvkika hos Kortmakaren på deras blogg:


http://kortmakarensblogg.blogspot.com/2009/04/glasparlor-sari-berattar-och-visar.html

Av Sari - 28 april 2009 19:26

ROUTERFEL


Efter några dagars frustration över att internet gått aberlångsamt, har vi upptäckt att vår router inte släppt igenom all info...

Videofilmer har hackat, vissa sidor har inte kunnat öppnas o s v...

En aaaaaning frustrerande för en otålig person som jag... :-).

Så nu hoppas jag att vi har löst det!

Av Sari - 28 april 2009 10:37

JAG TESTADE KRYMPPLAST IGÅR...

Men det gick inte så bra...

Och när jag skulle leta efter inspiration på youtube, var datorn bara aberlångsam och ville inte visa upp videoklippen....

Jag tröttnade och stängde av alla apparater!

Idag försökte jag igen, men det hakar ändå upp sig...

Men jag har i alla fall sett folk lyckas... Så jag får väl försöka på nytt...

Krympplast finns t ex hos Kortmakaren...

http://www.kortmakaren.se/shop/show_product.asp?artnr=5200%2D0302&ref=%2Fshop%2Fsearch%


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards