SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under juli 2009

Av Sari - 17 juli 2009 09:59

 VÄLDEKORERADE KORT HOS KAROLINA


Jag hittade en hel bunt med väldekorerade kort hos Karolina - I mitt lilla rum...

D kan vara bra att ha den här länken tillgänglig om man vill ha inspiration...


Av Sari - 17 juli 2009 09:45

HANDSTÄMPLAT HAR OCKSÅ BLOGG-GODIS


http://handstamplat.blogspot.com/2009/07/bloggcandy.html


Passa på nu... för den 25 juli går tiden ut!


Av Sari - 17 juli 2009 09:39

YOLIS BLOGG-GODIS


Jösses ett sånt maffigt blogg-godis-paket!!!!

Mmmmmm.


Tänk om man kunde få utmana sig med dessa saker...

Skulle passa bra med min önskan att lära mig vintage-stilen :-).


DSC03793


Du har till slutet av juli 2009 på dig...

Skynda dig!


Yolis nya blogg.

Av Sari - 17 juli 2009 07:29

NU HÄNDER D GREJER HOS KORTMAKAREN... SE TILL ATT VARA REDO...

Kortmakaren planerar en massa, både stort och smått...


Sommartävling, nya stämplar, gamla stämplar i annat format...


Det låter så spännande att jag går åt!


Jag skall visst få hem ngt i brevlådan idag...

Så jag får skynda mig imorgon innan jag skall till jobbet... :-)... För sen e d ju 1 mastodontpass som gäller... Och efter det passet är det dags för lite...


Ja, just det...


S E M E S T E R...


Bara i två veckor dock...


Men jag har en vecka till efter en två-veckors-arbetsperiod...




Av Sari - 17 juli 2009 00:21

GRATIS BLOGG-BAKGRUNDER HOS ITKUPILLI - GRÅT-VISSELPIPA

Vad kul med ngt finskt...

Itkupilli...

Där kan du få tag i fina bakgrunder till din blogg!



Av Sari - 17 juli 2009 00:19

CARINAS PYSSELSIDA


Ännu en trevlig bekantskap.

Carina.

Av Sari - 17 juli 2009 00:06

JENNYS KREATIVA SIDA...

När jag letade efter inspiration till Stämpelbodens härliga troll-alster... hamnade jag hos Jenny som är med i DT-gänget hos MiMa Scrapbooking.


Hon gör också helt underbara saker...



Av Sari - 16 juli 2009 23:37

JAG TAR EN ESSMO-RUNDA OCKSÅ...


Här är tjejen som gör superroliga saker...

Ask-tofflor, fina layouter m m.

Det fanns ju fullt av fina saker...

Hon har en finfin teknik med swirl-pärlor, blommor m m...

Något för mig att inspireras av... Definitivt!


Så istället för att kopiera hennes blogg rätt av, valde jag några favoriter...

Jag måste ju lära mig att begränsa mig, gott folk :-)!!!!


Spana in sandal-askarna!


En cool girl-LO.


Kolla in LO:n på SAGA!


Ett kaos-alster - med söt flicka...








PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

ARKIV

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards