SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Sari - 6 augusti 2010 12:57

Passa på att fylla på lagret där hemma med olika träkloss-stämplar. De säljs för halva priset. Du hittar hos Scrap & Hobby.


Här är några av dem...


  


Och varför inte sätta igång med julkortstillverkningen i tid i år :-)?



Av Sari - 6 augusti 2010 07:48


Från och med nu, bjuder Scrap & Hobby på "beställa mot faktura-avgiften". Det kostar dig således inget extra att få hem varorna snabbare :-)!

Tänk så härligt att veta att varorna kan vara på väg hem inom bara ett par dagar!!! Du slipper vänta och företaget slipper bevaka din insättning... Kan det bli bättre?

Jag vet av erfarenhet att jag alltid vill ha sakerna i samma stund jag beställt dem, otålig som jag är... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards