SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Sari - 31 maj 2010 07:34



Vingarna fick mig att tänka... Jag hade redan klurat på att göra vackra sidor med olika Tim Holtz-uttryck. Ordet uttryck fick mig att tänka på ordspråk och allmänna uttryck...

Allt detta innehåller ju en massa ord...

Vingar och ord... Hmmm... Jepp...

BEVINGADE ORD fick det bli.

Och trippla vingar på det... hehhe


Av Sari - 31 maj 2010 07:31

När jag skulle göra ett minialbum stötte jag på lite problem när jag skulle stansa ut flikpapperena. De hamnade nämligen inte jämnt upp... Så det blev till att tänka tänka tänka för att komma på en lösning...


Och så här blev det...



Stanssetet HEART WINGS från Tim Holtz är ett av mina absoluta favoriter.


Det är rätt så käckt att ha en stans för fliksidorna. FILE TABS heter den.


REGAL CREST (näe... inte Falcon Crest... hahhhaaa) - är också en kul stans...

Och jag måste bara säga, att VINTAGE MARKET-alfabetet var riktigt roligt att jobba med. Det kommer hamna på fler projekt... Garanterat! Och tänk så smidigt att ha ett helt alfabet på en enda platta - för 199 kr! Inte illa!


Av Sari - 31 maj 2010 07:00

Här är några hålltider i juni:


1 juni - mobilfria dagen, mjölkens dag


5 juni - världsmiljödagen / Danmarks nationaldag


6 juni - Sveriges nationaldag / Svenska flaggans dag / fruktens dag / färskpotatisens dag ...

 

17 juni - Islands nationaldag


21 juni - sommarsolstånd


25 juni - midsommarafton


26 juni - midsommardagen 

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards