SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Sari - 14 juni 2009 10:38

JÖSSES AMALIA! BUMBLEBEE HAR JU EN MASSA HALLOWEENSTANSAR!!!

Även om de är av ett helt annat märke... nämligen Bosskut!

Inte för att det gör mig något...

Wow!

Det blir till att göra en djupdykning för att kolla upp sortimentet...

Jösses!

Av Sari - 14 juni 2009 10:31

BUMBLEBEE HAR NOG EN MASSA STANSAR...

Om jag inte minns fel från stämpel- och scrapmässan i våras i Göteborg, så hade Bumblebee en himlans massa olika sorters stansar...

Kanske skall jag ta o besöka den butiken när halloweentiden närmar sig...

På min cuttlebug-stans-runda såg jag ju att jag saknar en hel del halloweentemastansar...

Och, även om jag har tjötat om d förut, tänker jag göra det igen...

Jag gillar verkligen min groda.... Just för att den stansar igenom  lite tjockare material...

--- There's no end 2 the possibilities---


Hmmm....

Nu när jag gick till BumbleBee såg jag att de hade en mängd snygga alfabetsstansar med bosskut - som d väljer att förkorta till BK...


  • Adore
  • Apricot
  • Flora Dora
  • Licorice
  • Rendezvouz
  • Totally Tall

mmm

farligt d där...

att få syn på andra snygga saker...


Av Sari - 14 juni 2009 10:09

NU BLEV DET EN JULTAG TILL...


Jag är fortfarande ivrig över mina cuttlebug baby face-stansar....

Så det blev en tag till...

Den här gången med jultema!

Dekorationen har jag köpt på Panduros julrea... Tycker att den är så himla söt!

Jag har för mig att de också finns som stämplar... Och då kan man ju göra hur många såna som helst :-)... Kanske har de inte stämplar till alla motiv, men ibland har jag sett deras dekorationer finnas på stämpel också....


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards