SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Sari - 24 juni 2010 07:31

Det här med krympplast visade sig vara riktigt roligt.


Jag började med att klippa ut en uggla och krympa den. Den blev lite sned. :-/.


Sen stansade jag ut den i cirkelform och krympte, och det gick bättre. Så jag bestämde mig för att göra så med de stora också.


Så här ser det ut för tillfället :-).


  


Det som också är en fördel med att skära dem runda är att man får någonstans att göra hålet. Men det är klart, kanske kan man göra en liten avlång plupp ovanför huvudet när man klipper ut dem...

Det får jag testa ngn gång!


Det som man skall tänka på dock, är att låta konturerna från stämplingen torka ordentligt innan man börjar färglägga, för att undvika att copicpennorna äter upp färgen.

Därtill syns det knappt när man färglagt. Men ingen orsak till oro. När du krymper det hela, blir färgen intensivare.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards