SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Sari - 19 juni 2010 06:45

Nättidningen Allt om Scrap har haft en tävling där de med hjälp av folkets röst valt fram årets Scrapmästare.


Allt Om Scrap - din scraptidning på nätet


Scrap & Hobby är en av sponsorerna, varför Maria bad mig att göra ett presentkort till vinnaren.  

Jag visste inte vad jag skulle tänka ut till en början, men för att gå till mina gamla takter, valde jag att göra en tag.
Med en uggla på.
Givetvis :-).
Ugglan är en clear stamp från Inkadinkado.



Jag har också använt mig av bokstavsstämplar på kloss. De kommer från Inkadinkado.


  


Summan 1000 har jag stansat ut med Tim Holtz Vintage Market-alfabet.


  


För att blinga till saker och ting lite extra, har jag också stansat ut två fjärilar med en stans från Martha Stewart, satt dit några rosa rhinestones och gjort ett blomsterarrangemang av flera olika blomtyper.


  


Så på detta sätt vill vi gratulera Sveriges Scrapmästare, Karin Zander. Grattis till utmärkelsen!


  


...

 

TVÅ BOKMÄRKEN MED UGGLOR PÅ


För några dagar sedan träffades jag och några andra pysseltjejer. En av tjejerna, Jenny Andersson visade mig några ugglebokmärken hon gjort med de härliga ugglorna från Slöjd-Detaljer. Needless 2 say att jag blev helt tossig av glädje :-). Så jag tänkte visa er andra vad jag såg :-).

Wellpapp, Martha Stewart-stans, ugglor... Vad mer kan man begära :-)?


MARIAS BOK



        



LOTTENS BOK


     


När jag tänker på saken, tycker jag att det blev en riktigt härlig avslutning på uggleveckan hos Scrap & Hobby!!!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

ARKIV

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards