SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sari - 7 juni 2010 17:08

Jag tror nog att jag handlat och fyndat klart nu till mina två vintage-inspirerade hyllor. Det är hel del klockor, buddhor och annat smått och gott.


  


Två röda och härliga fordon - en amerikansk lastbil och en brittisk dubbeldäckare - får stå för min lust att beskåda olika delar av världen.


  


Buddhorna får representera lusten att utveckla mitt inre och ugglorna får bara vara där för att de är så härliga.


  


  


Orden TIME, CREATE OCH VINTAGE får påminna mig om min kärlek till ord, språk och t ex böcker.  


  


Och alla klockor påminner mig om att tiden vi har inte kommer tillbaka, varför det är bäst att ta vara på den medan man kan.

Av Sari - 7 juni 2010 06:00

En liten korg kan väl aldrig vara fel.


  


Här har jag lekt med ett tgf- och blomtema.


  


Jag höll det hela ganska enkelt, men beslöt mig för att göra korgen med ett grattistema.


  


När jag väl sitter här och skriver, kommer jag på att man kan göra en krya på dig-korg för att få användning för Cheeky Nurse från the Greeting Farm.

Man kan fylla korgen med värktabletter, någon godisbit, kanske något roligt att läsa (i litet format) och så vidare.







INNEHÅLLSFÖRTECKNING

Cheeky Beauty-stämpel från the Greeting Farm

Det är din dag idag-stämpel från Inkido

Metallblomma från Kort & Godt

Stickles

Spretig blomma

Brun pappersblomma

Vit pappersblomma

plommonfärgad ros

Mauvefärgad ros

Lila rosenknoppar

Dekorband

Utstansad kant med Deep edger Garden Trellis-stansen från Martha Stewart

Handtag framstansad med Doily Lace från Martha Stewart

Brunt och beige cardstock samt lila papper.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards