SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sari - 24 mars 2010 21:58

På tisdag gäller det. Falsben, pappersskärare, lim och carstock göre sig redo, för då skall det vikas kort.

Det kan bli upp till 20 st olika kortvikningar, allt beror på hur långt tiden räcker :-). Jag är i alla fall redo. Är du?


Anmäl dig genom att ringa till Scrap & Hobby på tel 031-26 56 49 eller boka kursen genom webb-butiken på adressen: http://www.scrapohobby.se/Shop/Index.php.

Av Sari - 24 mars 2010 07:34

Det här fotot är taget när min väninna o jag klippte oss korthåriga förra sommaren. Vi lunchade efteråt och hade trevligt. Och ännu trevligare (läs tokigare) blev det när jag började fota henne… 



Jag har använt mig av Doodlebugs paper potpourri-set för att göra denna layout. (jag hittar dem tyvärr inte i butiken) (jag tror nog att du kan mejla annelie på scrapbruket om du är intresserad av papperena...)



Jag har också stansat ut två bårder med två olika Martha Stewart-stansar. Den stora heter Daisy fan - deep edger punch och den lilla heter half Daisy edger



Jag har satt lite olika typer av blommor i vänster hörn. Smårosorna har jag hittat hos Scrapbruket. De finns i flera olika färger. Mini rose cream och Mini rose pink.


   


Uttrycket ”vacker utan spackel” tyckte jag var väldigt passande, eftersom väninnan aldrig sminkar sig. Hon är en naturlig skönhet.



Jag har använt mig av två olika typer av bokstavsstickers som jag hittat hos Scrapbruket. Båda kommer från Papermania. De rosa tillhör AlphaMania cardstock stickers-serien curly pink och de vita skumbokstäverna tillhör AlphaMinis Foam Alphabet Stickers-serien. Det finns både stora och små bokstäver i samma paket av skumbokstäverna.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards