SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sari - 17 februari 2010 09:56

Maria på Scrap & Hobby berättade för mig igår om ett härligt s k spinner card-kort som hon sett med björnarna här jämte...

Nu råkade jag ramla över just det kortet på nätet...

Här är den. Check it out! Hur söt som helst!

Psst.

Det finns tre nya set med stora härliga Popcorn-björnstäplar hos Scrap & Hobby!

Stämplarna är rejäla, så du har gott om plats att färglägga på.


Och kolla in de små ankorna... perfekta för påsk-kort!

 

Det finns också ett häftigt cd-rom-set att beställa - så att du kan skriva ut egna björnar, bakgrundspapper, projekt m m och skapa härliga kort...


Det är Crafter's companion som säljer dem... De som oxå har den lila universal-pysselväskan!

Och kom ihåg en sak...

Det är endast fantasin som sätter gränserna.

 

Av Sari - 17 februari 2010 07:00

Här är ett kort gjort med stämplar från Fairy Doodle 3 från Buzzcraft.

Visst är den lille kill-älvan söt!

Jag har glittrat till hans vingar lite...


  


Det bruna papperet har jag stansat fram med ett Around the page-set från Martha Stewart.

Loops.


Det prickiga och det randiga papperet kommer från My Minds Eye - Bloom and grow. Ett paket med finfina papper! Några är dubbelsidiga och några har fina prickar och ränder. I just love them!




PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards