SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Sari - 14 januari 2010 22:12

Jag undrar varför... :-)?...



Jag är inte alls avundsjuk... ;-(

Av Sari - 14 januari 2010 22:00

Marion visar hur man kan göra en egen distress-blomma.



Jag skulle vilja lära mig att göra små små rosor, men tänk så pilligt det måste vara...


Av Sari - 14 januari 2010 19:22

Jag tror inte att det är sant.

Fler Labels-stansar på G.

Jippiii... igen :-).


S4-247-LABELS-TWELVE

Av Sari - 14 januari 2010 19:17

Jippii!

Nya Labels-dies på G från Spellbinders!

Jippiii!!!


clip_image007

Av Sari - 14 januari 2010 18:25

Pandora utmanade mig i mitt förra inlägg att att ta fram min lila väska, d v s Crafter's Companion-väskan. Det tyckte jag var en utomordentlig idé!

Så då kan ju inte jag vara värre, varför jag utmanar alla innehavare av en CC-väska att göra minst två alster med denna under nästa vecka.


Det kan vara kort, askar, kuvert eller vad som helst.

Därefter tycker jag att det vore trevligt om ni länkade tillbaka till min blogg. Det vore skoj att c vad vi kan skapa i pyssel-Sverige.

Av Sari - 14 januari 2010 14:38

Jag köpte ju min för ett tag sen och sen har d inte blivit så mycket mer med den. Men jag lovar mig själv, här och ny, dyrt och heligt, att jag skall börja bekanta mig med väskan igen.


För vad är orsaken till att jag inte vill använda mitt verktyg som både viker kort på flera olika sätt, hjälper mig att vika askar, knyta fina rosetter, embossar och debossar med mera...?


Här kommer en liten intensiv video för er som inte vet vad jag talar om...


Observera dock, att i de svenska paketen ingår inte CD:n... Men lugn, bara lugn. Den går att köpa separat. Och vad jag hört, skall den spelas in på svenska också :-).

Psst...

I DVD:n pratar inte Sarah så fort :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards