SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Sari - 4 januari 2010 23:44

This is my contribution to the Mojo Monday 120 competition. I just felt like going dotty, goofy and owly.

Pink, black, white and blue make lovely contrasts 2 each other. 
















Det här är mitt bidrag till Mojo Monday 120. Jag bara kände för att köra med prickigt, galet och uggligt.

Rosa, svart, blått och vitt kontrasterar varandra på ett härligt sätt, tycker jag.


 














        



Av Sari - 4 januari 2010 18:45

Äntligen kom jag hem och fick se skissen för Mojo Monday 120!


Superfin tycker jag!

Så det skall bli riktigt roligt att ta sig an den här utmaningen!



Av Sari - 4 januari 2010 18:40

Jag ville bara påminna er om chansen att söka till designteamet hos Scrap & Hobby.


  


Sista dag att lämna in era alster är på måndag den 11 januari 2010.

Så skynda på att förverkliga era drömmar!

Läs mera här.

Av Sari - 4 januari 2010 11:10

Så sant som det är sagt.

Om man inte har något att sysselsätta sig med, kan en tid av väntan kännas olidlig. Som pysslare lider man väl aldrig av just det problemet..., men ändå... :-). Ivern att få sätta händerna i något nytt projekt gör sig påmind.


Nu sitter jag bara och väntar på Mojo Monday 120 och x antal paket med pysselgrejor från både Sverige och Storbritannien (med stämplar från the Greeting Farm (givetvis... )). 


Jag hoppas på att få ett paket med stämplar redan idag. Nämligen det från Scraplagret. De brukar ju vara super-toppen-snabba med att skicka sina varor...


Men eftersom jag skall iväg och jobba, så hinner jag ju inte pyssla så mycket mera just nu...

Av Sari - 4 januari 2010 10:55

Jag tänkte först gjort ett kort till Kattens dag, den 28 november, men det slutade med ett vanligt kort istället (15*15 cm).

Den här stämpeln heter Reeta och den tillhör Wild Sprouts-familjen hos the Greeting Farm.


Jag var inne på Joanne B's (stamped by hand) blogg och blev inspirerad. Hon använder sig mycket av band och rosetter. Nu räckte inte mitt randiga band till någon rosett, så jag nöjde mig med en knut.


  


Jag bara älskar de där självhäftande halvpärlorna, så jag tog fasta på att använda dem till en båge runt Reeta.

Den orange pappersbiten är utstansad med en QK-die för minialbum.

Det beige och det bruna papperet är utstansat med två olika Spellbinders-stansar.


Och det bästa av allt är att jag enbart använt mig av spillpappersbitar till det här kortet - förutom kortbasen då... :-). Det är gött o bli av med alla småbitar.


Av Sari - 4 januari 2010 08:48

Scrapbruket är ett företag på G. De utökar med nya varor hela tiden.

Nu har de tagit in varor från QUICKUTZ. Kolla in alla alflabeten och enkel-stansformar hos Scrapbruket!

Några alfabeten jag tyckt varit fina är i alla fall:


Bra priser har de oxå!


Och snart får de in härliga Nestabilities med mera från Spellbinders!

Jipiii!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards