SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sari - 3 januari 2010 22:20

Jag ville testa på att jobba med den digitala stämpeln 50s love från the Greeting Farm.

Därtill ville jag testa att göra ett kort av en minialbum-die från Quickutz.

För att piffa upp kortet lite extra, lade jag till en groda och en uggla samt texten lovestruck från olika stämpelset från the Cat's Pajamas.


  

Av Sari - 3 januari 2010 11:19

Jag har alltid gillat stämplarna från the Cat's Pajamas. Nu finns det nya set som jag inte upptäckt förrän idag... Och jag som gillar att ordna upp livet efter enkla medel tänkte att det kunde vara kul att planera för årets kortmakaraktiviteter efter olika bemärkelsedagar...

Jag räknar upp alla mina favoriter - båda gamla och nya...

 

PSSST!

Om du blir lika sugen som jag, kan du säkert kontakta Annelie på Scrapbruket för att se om hon kan ta hem dem åt dig...


ALFABETEN:

Nightie: (visst är bokstäverna fräcka!???)

  


Babydoll: (påminner om stickersbokstäver jag köpte som en besatt på Panduro förrförra året...)

  

Coolvetica: (en snygg och rak font)

  


FÖDELSEDAGAR

 

Smells like cake: (kolla in tårtorna!!!)

  


You say it's your birthday: (grattis till 29-årsdagen - igen... Hahhahh)

  


FRITIDSAKTIVITETER

 

Happy Camper: (bara kolla in ekorrarna (... hahhah - jag såg inte först att den ena var en skunk... texten "just sitting here stinking" fick mig att fatta :-)), björnen och ugglan!)

  


PIRATER

Arrgh! Piratey: (jag som älskar pirater....)

  


SJUKDOM - KRYA PÅ DIG (Kolla in Chicken Soup...)

  


ALLA HJÄRTANS DAG (Här finns tre härliga set att välja bland... - jag blev som besatt av grodorna... - en av favoriterna är grod-drottningen - Queen of Everything...)

      


PÅSK OCH VÅR (Kolla in hunden som kör morotsbil och katten med blomhatten)

  


SOMMAR, FRITID OCH SEMESTER

    


TACKSÄGELSEDAGEN

  


HALLOWEEN (Min definita favvo-högtid... - bara kolla in ugglan och fladdermössen!!!)

  


JUL

Give a little: (en så härlig nalle...)

  

Några andra set...


           


Penguin Christmas: (kolla in pingvinerna och granen...)

  




Deck the hall: (katten i granen... hahhah)

  


Elegant Christmas: (kolla in renarna... superläckra!!!!)

  


NYÅR


Make Merry: (gott nytt år - det här skulle man ju ha haft redan förra året...)

  













Av Sari - 3 januari 2010 00:24

Ännu ett kort åt Scrapbruket.

 

Den här gången har jag använt mig av The Cat's Pajamas-stämplar.

 

Jag bara älskar de här cowboy-figurerna!

 

 Cats Pajamas Clearstamps stämplar katz katt hund cowboys indiansCats Pajamas Clearstamps stämplar katz katt hund cowboys indians
  

 


Det blev ett väldigt enkelt grattiskort.  


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards