SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under november 2009

Av Sari - 26 november 2009 13:20

Jag bara kände för att göra en badrumsskylt med de söta små the Greeting Farm-stämplarna.


  


Anya i badet är ju klockren!

Det här är grunden, jag får c vad jag hittar på sen... Jag hinner inte mer idag, för nu kallar arbetet.


Kanske kan jag blinga till ordet badrum med blingstenar, kanske sätta en blomma eller något annat kul i något hörn...

Det är mycket man kan göra, men jag vill också kunna hålla det enkelt...


Ordet badrum har jag stämplat med härliga bokstavsstämplar.

Jag har valt en blå färg, bara för att knyta an till färgen på handduken.


Det var kul att testa på ett annat sätt att skapa småbokstäver :-).


Och skummet är ditpluttat med 3D snow-fluff...



Av Sari - 25 november 2009 22:15

Jag tänkte att d kunde vara bra att radda upp sina stämplar här... så att man inte av en händelse köper dubletter...


Dessa har jag:

  • xmas sweeties
  • lolli anya
  • me time anya
  • wild sprouts - megan
  • wild sprouts - edward
  • superstar anya
  • princess anya
  • mc splendid farm
  • forest friends
  • matey
 WS - MeganWS - EdwardLolli AnyaSuperstar AnyaPrincess AnyaMe Time AnyaMcSplendid FarmForest Friends
Xmas SweetiesMatey
...

 

jag väntar på följande:

  • 80s anya
  • cake topper
  • dahlia
  • hippie anya
  • hippie anya
  • hugh
  • keep cozy
  • nurse anya
  • signature
80s Anya - limited editionWS - DahliaWS - HughNurse AnyaCake TopperKeep Cozy    

Av Sari - 25 november 2009 20:45

Jag har precis fått härliga nyhets-stämplar från Kortmakaren.


Det blir till att försöka få till d med dem ikväll...


De är fantastiskt roliga...

...


Nu hoppas jag att jag väckt ert intresse... :-).



Av Sari - 25 november 2009 20:42

Nu har jag beställt the Greeting Farm-stämplar tre gånger från Scraplagret, och varje gång har de kommit fram lika snabbt - d v s dagen efter att jag har betalat!

Det är bannemig inte riktigt klokt!

Jag är så himla glad att jag går åt! ...


(för själv har jag ju alltid så himla bråttom... eller skall jag säga att jag är så vansinnigt ivrig på att få sätta händerna i stämplarna, att jag har svårt att ge mig till tåls... :-) )


Snacka om service!

Ett företag att räkna med!


Av Sari - 25 november 2009 09:32

... vad gäller kortmakeri åt Kortmakaren alltså.


Jag har ju haft förmånen att göra kort åt Kortmakaren sedan februari i år.


Det har varit en mycket lärorik tid, som jag inte skulle vilja vara utan.


Jag har dessutom träffat många härliga pysselvänner längs vägen och det har varit en superrolig tid att testa på olika saker.


Nu inväntar jag ett sista utskick, innan tiden tar slut i slutet av december.

Jag skall försöka skynda mig med att få några härliga alster utförda :-).


Jag känner mig glad och hedrad över att ha varit en av Kortmakarens medlemmar i designteamet.


Av Sari - 24 november 2009 19:20

Jag håller nämligen på att planera för vår 80-års-fest här hemma.

Det skall städas o donas.

Och fixas med musiktävling.

Jag kom på en briljant idé, som jag måste fullflölja.


Jag planerar dock en massa härliga pysselträffar med mina pysselkompisar under veckorna före jul...

Så jag ber om att få återkomma...


Av Sari - 23 november 2009 17:31

Ni som gillar specialvikta kort kommer att få ert lystmäte här!

Jag lovar!


Kolla in Michael - från The Creative Zone.




Just när det blev som mest spännande, tog det slut.

Men ingen orsak till oro.

Här är del två:



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards