SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under september 2009

Av Sari - 16 september 2009 14:50

Så fick jag då äntligen till en LO med produkter från Scrapbruket.

Lusten har verkligen legat i träda, så d kändes skönt att ha fått ngt gjort.

D här är min sambos äldre brors dotter, Florence - med franskt uttal.


Flickan gillar helt klart att bli fotograferad, för varje gång en kamera kom fram, lutade hon sig fram emot den och tittade in i den med sina stora, stora blå ögon :-).


  


Florence är skrivet med Quickutz BLOSSOM-alfabet.

Ugglan är från The Greeting Farm.

Trollet och stenarna är från Stämpelboden.

Papperena är från Scrapbruket.

Hörnstämpeln är från Fancy Pants.

En del av blommorna är från Kortmakaren.


Av Sari - 16 september 2009 14:45

Ni som följt mig ett tag har ju förstått att jag blivit helt och hållet UGGLETOKIG.

Så när jag surfade förbi följande stämplar hos Oppio Scrapbooking, kunde jag ju bara inte låta bli att köpa hem dem!

Jösses så söta!


  

Av Sari - 16 september 2009 14:30

Jag kan bara inte få låten ur huvudet.

Så bra är årets Idol-kandindat Alexander Eriksson.

En helt otroligt stark låt!

Faithful disgrace heter den.

Lyssna på den du med!


Av Sari - 15 september 2009 23:27

Men jag väntar till imorgon med att blogga om d...

Bara för att minimera risken för att de som skall få den ser den innan d fått den... :-).


Så lite tålamod gott folk...

Av Sari - 15 september 2009 23:25

Jag får fler och fler favoriter bland idolerna...

Så d får n egen kategori...

Lättare att hitta då... :-).

Av Sari - 15 september 2009 20:40

 Faithful disgrace heter låten och du hittar den här.

Jösses en sån röst!

En perfekt blandning mellan ballad och rock.

Wow!




Av Sari - 15 september 2009 19:26

Härligt med ett halloweenfärgat-fick-kort!


Av Sari - 15 september 2009 18:47

Jag fick en rolig förfrågan av en pysselkompis. Hon vill att jag kommer och visar henne och hennes kompisar hur man jobbar med specialvikta kort.

Det tyckte jag lät så himla roligt, så det kunde jag ju inte motstå :-).


Och det var ju kul att få användning för sina 12-åriga cirkelledarkunskaper igen...

Jag har faktiskt saknat det!


Så det vill till att välja några härliga kortvikningar och kanske även en ask.


Tri shutter card är ett måste.


Jag får tänka vidare på vad jag skall göra och förbereda :-).



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards