SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under september 2009

Av Sari - 22 september 2009 07:25

Jag glömde ju att jag gjorde några halloweenkort i helgen...

Här är de :


  

Ramen till Trick or Treat kommer från något Fiskars clear stamps-paket.

Uttrycket Trick or Treat samt godis-konerna kommer från 7Gypsies lilla halloween-clear stamps-paket.


 


Spindeln kommer från Inkadinkados halloween-set 98303.

Chills & Thrills kommer från 7gypsies halloweenset.

  

Spindelvävsrutorna kommer från Heidi Grace Halloween-set från 2007.
De svarta glittriga stickerserna kommer från K&Co, om jag inte minns fel...

Av Sari - 21 september 2009 21:01

Jag har en ledig dag imorgon, så jag tänkte få lite pysslat...

Hoppas, hoppas, hoppas...


Annars är allt bara finfint!


Av Sari - 20 september 2009 21:49

Del 1 hittar du här.

Av Sari - 20 september 2009 19:06

Jag fick ett ryck och började göra julaskar med Papermaniapapper.

Jag använde mig av olika färger av organzaband.

Därtill hittade jag käcka Smirk-stämplar med jultema att sätta som tags. Jag får vänta med att länka till dem tills de kommer ut i webbshopen :-) - så snabb var jag :-).


Jag hittade allt hos Scrapbruket.


        


Av Sari - 18 september 2009 10:29

I min jakt på halloweenpapper sniffade jag rätt på en ny affär... för mig i alla fall...

Pyssloteket heter d..


En annan affär heter Scraproom.


Designat.


Hmmm...

D verkar inte finnas så mycket att hurra för...

...


Hrrmmmm - Jag menar givetvis booo-a för... :-).





Av Sari - 17 september 2009 22:50

Äntligen vågar jag skrika högt!

Jag har längtat efter de här stämplarna hur länge som helst...

Och äntligen får Scrapbruket in dem!

Jippiiiiiiiii!


  



Katterna är ju hur söta som helst!


Av Sari - 16 september 2009 17:20

Passa på att använda dina gamla omslag till t ex godispåsar...

Snacka om att vara miljövänlig...



Av Sari - 16 september 2009 14:56

Som jag har pluggat och jobbat med både fördjupningsuppgift och olika frågor.

Men det verkar ha varit mödan värd, för jag fick d betyg jag ville ha :-).


Läraren sade att min chef måste vara väldigt glad över att ha mig som anställd. Att mina inlämnade uppgifter ligger snäppet ÖVER överkurs. Att jag definitivt borde plugga vidare och att jag bär på psykiatrins mantell.


Det var inga dåliga ord...


Så tack för dem, Samuel.

Den bästa läraren jag någonsin haft.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards