SARIS PYSSELBLOGG

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

KAISER SCRAPBOOKING-ALBUM

Av Sari - 28 september 2009 08:56

Hos Mians Scrap & Design hittade jag roliga minialbum. Jag tror att de kommer från KaiserKraft.

Det ena var i form av en döskalle.


  

Och den andra var som en julgran på ena sidan.


  

Därtill hittade jag en söt liten handväska med ask inuti.


Roliga saker att kopiera och scrappa med!

Jag skall försöka binda ihop dem med bind-it-all-maskinen.

Så nu gäller det bara att hitta lämplig wellpapp som är lätt att klippa i samtididigt som det är stabilt och bra...

Det är vad jag tänker på just nu.


Jag tänker framför allt att jag skall förena The Greeting Farm-stämplarna ur MATEY-setet med döskallealbumet. Då blir d så där lagom piratigt och gulligt.

Hoppas jag :-).


Här hittar du lite mer inspiration - i form av album...

Och här finns ännu fler.


Kolla in d här döskallealbumet! Flera sidor följer

2

3

4



Här hittar du gratis workshop-sidor från Kaiser. Där finns tips på olika projekt.


Tips på hur man kan dekorera julgransalbumet. Varning för att d kan ta lite tid att ladda upp sidan...

 
 
Christel

Christel

28 september 2009 09:27

Tack för din gulliga kommentar! såg att du varit i Partille i helgen. Lyckost! Jag skulle me vilja varit där. Har själv en sån där scorpal men har bara testat den typ en gång!
Vi kanske skulle utmana varandra till att göra något med dem?!

http://www.christelscrappar.blogg.se

 
Christel

Christel

28 september 2009 16:45

Japp, Halloweenask låter bra! ska vi säga någon deadline?
Sen visar vi upp asken i vår blogg och länkar till varandra?
någon gång i v. 42 hade varit bra om den kunde va färdig till.
Kram!

http://www.christelscrappar.blogg.se

 
Pysselsudden

Pysselsudden

2 oktober 2009 11:14

Hej! Upptäckte just din sida!
Fin layout. Kika gärna in hos oss om du har tid. Vi har en scrapbboking butik i Tyresö och en webshop www.pysselshoppen.se!
Gillar din logga högst upp på bloggen.
Ha det så bäst! Vi hörs av!
Pysselsudden alias Christin

http://www.pysselfabriken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari - 1 januari 2011 07:41

Jag vill bara påminna er om att jag flyttat till en annan bloggvärd. Behåll gärna denna, då det finns en massa godbitar i denna. Jag tänker inte flytta allt till den nya bloggen, utan behåller dem här.   ...   I just want to remind you of the...

Av Sari - 1 januari 2011 07:00


(fritt överatt från texten till höger...)   Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011? Här på farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos...

Av Sari - 31 december 2010 11:02

Jag är ledsen att behöva krångla till det för er, men jag har fått byta blogger-adress. Jag hade tydligen en svårjobbad gammal version som jag inte kunde klippa och klistra i som jag ville. När jag gjorde en ny blogg åt Scrap & Hobby (ja, vi kommer a...

Av Sari - 31 december 2010 07:00


Någon som är giftassugen? Eller känner du kanske någon som skall gifta sig? Behöver du göra ett gulligt kort? Varför inte använda dig av dessa stämplar... De kommer båda från ett set som heter just I do. Visst är de söta!!! På f...

Av Sari - 30 december 2010 05:15

Nu när det snart är ett nytt år, tänkte jag sammanfatta mitt pysselår 2010, som i mitt tycke varit ett mycket händelserikt och roligt. Förbered dig på ett riktigt långt inlägg... :-). Det började med att jag fick chansen att hjälpa Maria på...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards