SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Sari - 25 september 2009 12:46

Ända sedan jag sett folk använda sig av en glasmatta som underlägg när de skär ut detaljer från uppstäplade motiv, har jag velat testa det.

Jag köpte dem hos Scrapbruket för några dagar sedan, men testade dem först igår. 

Kniven var superskön att skära med - tack vare den lilla gummigrejen över det räfflade metallstycket. Den hittar du här: XCUT NO1 KNIFE WITH KUSHGRIP

Och med glasunderlägget XCUT GLASS CUTTING MAT kändes det som att skära i smör.

Jag lovar!

Om du ser någon använda liknande produkter, tycker jag absolut att du skall fråga om du får testa innan du bestämmer dig.


Jag ser att den är slut hos Scrapbruket, men hör av dig till Annelie! Hon fixar gärna hem en sån till dig!








Av Sari - 25 september 2009 11:54

Kolla in de här bokmärkestagsen!

Helt fantastiska!

Definitivt en ídé att sno!

Besök Scraphorse & design!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards