SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Sari - 24 juli 2009 10:41

 JAG HAR INTE DÖTT, JAG LOVAR :-)


Jag tar bara välbehövlig semester från bloggandet...

Men pysslet fortsätter jag allt med...


Just nu jobbar jag mycket med produkter från Lawrence Llewelyn-Bowen... http://en.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Llewelyn-Bowen som Scrapbruket har. Här är en länk till de saker jag testat på...


Jag stämplar upp finfina stämplar till ett eget bakgrundspapper och färglägger...

Tidsödande, men roligt.

Och fint resultat...

Jag bloggar om dem någon dag :-).


Därtill jobbar jag mycket med Hero Arts clear stamps... små roliga figurer som får posera - ibland ensamma och ibland tillsammans med ett helt gäng figurer...


Därtill har jag gjort ett kort med Magnolias underbara papegojstämpel...


Och, ja visst ja...

Två dörrskyltar har jag också hunnit med...


Det är väl tur att man har lite semester...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

ARKIV

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards