SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sari - 22 juni 2009 11:45

I JAKTEN PÅ INSPIRATION...


Jag fick en idé!

Säkerligen inget revolutionerande, men likväl en idé...


Genom att bli medlem i olika forum, t ex Scrappiz eller Svensk Scrapbooking, får man ju genom medlemslistorna tillgång till ett helt Sverige fyllt av superduktiga tjejer... Det är ju bara till att klicka sig vidare till folks bloggar och suga i sig all inspiration!


Jag vet inte om det finns så många killar som scrappar eller gör kort... :-( - vilket är synd, för jag tror att vi skulle få se helt annorlunda kort... Något som skulle kunna upplevas som både utmanande och inspirerande...


Jag undrar förresten, om någon hobby lockat så många kvinnor till gemensamhet...

För det här är ju en helt underbar hobby, som faktiskt förenar släktens alla medlemmar, oavsett ålder... Hmmm.... om man tillhör det kvinnliga släktet, verkar det som...

Jag menar, det är inte endast en gång jag sett mormor och barnbarn vara med på pysselträffar...


Heeeeeelt fantastiskt!


Av Sari - 22 juni 2009 11:22

SVENSK SCRAPBOOKING - CYBERCROP - U R TOO DARN CUTE


Ett prickigt kort i svart, vitt och grönt. Jag ville på något sätt fånga grodans färger och hålla det enkelt...

Javisst ja!

Lite orange slank det allt med...

Jag gillade skissen!

Bild


Av Sari - 22 juni 2009 00:56

SVENSK SCRAPBOOKING - CYBERCROP - HÅRFÄRG DET SPRAKAR OM

En LO i grönt o orange...

Mina favvofärger...

Och kolla in tjejens frissa - ett helt underbart hav av eldiga färger!

Me like!


Här är skissen:

Bild


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards