SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sari - 7 juni 2009 23:51

FINNS D NGN SOM HAR DVD-SKIVAN TILL CRAFTER'S COMPANION-PAKETET?


Jag tänkte bara höra mig för om det finns ngn därute som har dvd-skivan med instruktionerna för alla härliga askar m m...

Kanske kan man ha en träff där man visar flera...?

Det skulle vara kul och vara ett gäng som jobbar tillsammans med produkten... så att det inte blir ytterligare en produkt som bara kommer att samla damm i bokhyllan...

Av Sari - 7 juni 2009 15:24

TROTT ELLER EJ - JAG HAR KÖPT THE ULTIMATE PRO - CRAFTER'S COMPANION


Jag beställde den hos Kortmakaren, och den hade kommit fram lagom till gårdagens kortmakarmara :-)!


Här är en sida med någon slags instruktionsvideo...

Du kan också bläddra nedåt på sidan för att få tag i nedladdningsbara filer som hjälper dig att bl a vika kort, askar, kuvert m m.



Här är manualen till produkten... ifall du skulle slarva bort den... :-)



Här är en video på hur du gör ett dragspelskort i ett annat blomkort...


Här lär du dig att göra kuvert! Hmmm... när jag tittar på det närmare, så är det en info-video på den förra produkten som gjorde kuvert... Men kanske kan du få några hintar i alla fall :-).

Kanske finns det flera tips på kuvert här...


Här är en snabbdemo över några av pysslarkompisens fördelar.






Av Sari - 7 juni 2009 00:02

UTMANING - ALTRA EN ASK SOM MEDFÖLJDE VÄLKOMSTPÅSEN...

Jag fick en blå blomask... utan lock.

Och först tänkte jag att jag vad i he....e skall jag göra med den...? Den har ju inget lock...

Men så vände och vred jag på den, och tänkte att man kan göra en liten tavla av den...

Så jag började med att inka kanterna med svart bläck...

Därtill valde jag mina favvopapper från Pappersakademin...

Ett prickigt dekorband för att bryta av det hela...

Och sen kom jag på att det kunde vara kul att göra det till en liten fotoram...

Så jag använde mig av samma idé jag fick på Kielkryssningen...

D v s, jag gjorde en ram som var öppen på ena sidan. Därtill en tag, som man kan dra ut och sätta och byta foto på när man känner för det...

Jag är riktigt nöjd med denna skapelse :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards