SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Sari - 13 maj 2009 07:17

DET HÄR MED TID...


Läste hos Alle att hon försöker lita på processen... Det är ju bra, för jag kämpar varje dag...

Jag antar att jag får lära mig ett nytt sätt att hantera processen, för jag känner bara sorg när jag inte hinner pyssla så mycket som jag vill... :_(.


Har jag skapat mig ett eget ångestkaos genom att lägga för höga förväntningar på mig själv?

Kanske...


Kanske måste jag lita på processen på så sätt att inför ett mantra som förklarar att jag helt enkelt inte kan eller hinner pyssla varje dag...


Hmmm....


Lurigt det där... med att lita på processen...


Kom just att tänka på...

Johan Kinde sjöng en gång i tiden att -Allt kommer till den som väntar-... Kanske gör både tid och inspiration det...


Jag hoppas, jag hoppas...

Av Sari - 13 maj 2009 00:32

FÖRSÖK TILL ETT ALBUM MED DOVECRAFTS WILD BLOSSOM-PAPPER

Tänkte jag skulle göra ett album med Dovecrafts Wild Blossom-papper som jag köpte hos Scrapbruket. Jag har dekorerat albumbladen så här långt... Och eftersom jag tycker att papperena är så himla fina och jag inte vill täcka över dem helt, har jag klistrat dit genomskinliga fickor som jag kan sätta tags i...


Men nu tog orken slut... Klockan är redan över tolv på natten... så jag får väl helt enkelt vänta med det till någon annan dag.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards