SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under april 2009

Av Sari - 20 april 2009 22:48

UPPDATERING AV BIA-ALBUM NR TVÅ FÖR SCRAPBRUKET


Tänkte göra en MATERIALLISTA, så att jag inte glömmer något:


Varor från Scrapbruket:


Varor från andra ställen:

  • American Crafts - Accents - book two -rub-ons
  • Chipboard-dekorationer från Sense Försäljning AB
  • Artemios små alfabets-träkloss-stämplar
  • Döskallestickers från Netto
  • bind-it-all-spiral - storlek:
  • svart dymoband
  • orange cardstock
  • gult papper (till dragspels-albumet)
Av Sari - 20 april 2009 19:17

PAPPERSAKADEMIN I PARTILLE HAR TRÄKLOSSTÄMPLAR!!!

Kanske värt en tur dit imorgon!


http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=6175&grp=198584

Av Sari - 20 april 2009 19:06

SYZZLA HAR OCKSÅ KATTSTÄMPLAR



http://www.syzzla.se/list.php?page=20




Av Sari - 20 april 2009 18:43

HOS SCRAPBOOK STORE FINNS NÅGRA...

Jag har ju sedan tidigare små stämplar med gemener med rund bakgrund...

nu hittade jag paren till dem... d v s små stämplar med versaler med rund bakgrund...

Där finns också andra träklossstämplar...


http://www.scrapbookstore.se/


Alfabetsstämpel träkloss liten versaler ARTA61

Alfabetsstämpel träkloss liten versaler ARTA62

Av Sari - 20 april 2009 18:34

PYSSELPARADISET HAR FRÄCKA KATTSTÄMPLAR

I min jakt på de perfekta träkloss-alfabetsstämplarna, frestas mina ögon av många saker...

Och andra saker gör mig glad...

Som t ex de här kattstämplarna som Pysselparadiset har:

http://www.pysselparadiset.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=206&t=Eat+cake+graphics

Av Sari - 20 april 2009 17:41

JAG ÄR KÄR... I TRÄKLOSS-ALFABETSSTÄMPLAR


Ända sen jag provat att arbeta med träkloss-alfabetsstämplar, är jag fullständigt förälskad!

Jag gillar möjligheten att arbeta smidigt och lätt med små bokstäver... och ända sen jag såg Alle använda sina småstämplar har jag varit intresserad av att använda dem själv...


Här hittade jag en sida som har ett brett utbud på alfabetsstämplar på träkloss... http://www.shopwiki.com/search/PSX+Piccadilly+Rubber+Wood+Stamp+-+Lower+Case+Alphabet+(B00166TLS4)

Hmmm...


Har ni några tips på var jag kan finna sådana här alfabet...?

Jag har kollat på Panduro, och de har ett set som är helt ok...

Men jag vill undvika snrikliga varianter... Helst vill jag har rustika bokstäver... enkla, raka, kanske lite tykna, halloweenaktiga o s v... men helst inte snirkliga...

Så om ni har info om var de finns... lämna gärna en kommentar!

Av Sari - 20 april 2009 17:03

MAP BOOK TUTORIAL

Det här albumet är ju superläckert!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards