SARIS PYSSELBLOGG

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

ETT HALLOWEENKORT TILL PÅSK... FRÅN ALLE...

Av Sari - 8 april 2009 14:07

ETT HALLOWEENKORT TILL PÅSK... FRÅN ALLE...

Ja, Alle hon är bra finurig hon...

Hon skrev ngt om att hon hoppades att jag skulle få trevlig post på  onsdagen...

Och så kom jag att tänka på att min morbror skickat ett grattiskort till morsans supergamla adress, som han fått tillbaka och nu skulle skicka till mig... Och så tänkte jag... Hur kan Alle veta det...?  :-). Näe, skämt å sido....

Sen tänkte jag att, ja kanske kommer det ett påskkort från någon... Och det gjorde det...

Sambon o jag fick ett påskkort - igår - från hans mamma...


Och sen kom det ett brev ihållandes ett superhärligt halloweenkort från självaste Alle!


Tänk vad en liten blogg kan åstadkomma...

Och om jag inte minns fel... började vår vänskap med att hon hittade min blogg och började komma regelbundet till den... :-).

Och hon fortsätter att överraska...


Tack gumman!

Du är ju bara helt otrolig!


Själv anser jag mig vara bra på att göra kort ( d v s mängdmässigt...) och tänka på högtider..., men så mycket sämre på att faktiskt få iväg korten i tid.
Men jag skall söka bättra mig...

Jag har ju några halloween- och julkort färdiga i alla fall... Så tid att göra dem behöver jag inte...:-).

Jag lånar bilden från Alles hemsida...

Kolla bara in dracula-orna... Helt superfräcka...

Några har rosetter och andra bara en mössa... Och en häftig fluga...

Och inte nog med det...

Hon har stansat ut några fler så att jag kan montera ihop dem själv... :-).


STORA PÅSKKRAMAR TILLBAKA TILL DIG, ALLE!

Så vad gör väl det att jag inte vann tävlingen hos Laserfrossa... Jag fick ju ett härligt halloweenkort och görfräcka dracula-figurer...


 
 
Alle

Alle

8 april 2009 15:19

Tur att jag hittade dig...du ger så mkt inspiration ska du veta!
Sen är det kul att göra folk lite glada...
Ha en skön dag...nu ska jag sticka till jobbet...hej hej på en stund...

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sari h

8 april 2009 15:23

tänk att lilla jag kan inspirera... men så r d väl med alla...
man vet inte riktigt hur mycket man påverkar folk - om d inte talar om d förstås...
så, tack Alle, för att du talar om d för mig... :-)
kul att höra...
o likaledes måste jag ju säga...
du gör ju sååååå fräcka kort att man bara baxnar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari - 1 januari 2011 07:41

Jag vill bara påminna er om att jag flyttat till en annan bloggvärd. Behåll gärna denna, då det finns en massa godbitar i denna. Jag tänker inte flytta allt till den nya bloggen, utan behåller dem här.   ...   I just want to remind you of the...

Av Sari - 1 januari 2011 07:00


(fritt överatt från texten till höger...)   Hej allihopa! Gott nytt år! Kan ni fatta att det är år 2011? Här på farmen är vi lika glada för det  nya året som för våra nya stämplar. Nu går de att finna på TGFs hemsida (men även hos...

Av Sari - 31 december 2010 11:02

Jag är ledsen att behöva krångla till det för er, men jag har fått byta blogger-adress. Jag hade tydligen en svårjobbad gammal version som jag inte kunde klippa och klistra i som jag ville. När jag gjorde en ny blogg åt Scrap & Hobby (ja, vi kommer a...

Av Sari - 31 december 2010 07:00


Någon som är giftassugen? Eller känner du kanske någon som skall gifta sig? Behöver du göra ett gulligt kort? Varför inte använda dig av dessa stämplar... De kommer båda från ett set som heter just I do. Visst är de söta!!! På f...

Av Sari - 30 december 2010 05:15

Nu när det snart är ett nytt år, tänkte jag sammanfatta mitt pysselår 2010, som i mitt tycke varit ett mycket händelserikt och roligt. Förbered dig på ett riktigt långt inlägg... :-). Det började med att jag fick chansen att hjälpa Maria på...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards