SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Sari - 4 mars 2009 10:38

MEDDELANDE TILL TESA - ANG MÄSSBILJETT...

TESA!!!!

Jag måste till jobbet nu och hinner inte vänta längre på ditt mejl...

Du kan väl mejla Kortmakaren själv under dagen.

kortmakaren@tele2.se


Skriv som rubrik på mejlet att du vunnit en biljett hos mig och be dem kolla in det på bloggen...


klistra in följande adress i e-posten:

http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/2009/03/03/1447168-lottdragningen-ar-avgjord/


du har nr 32...


Jag hoppas att det löser sig...

I annat fall får vi försöka få till det när du kommer till kassan...

Av Sari - 4 mars 2009 09:49

CUTTLEBUG DIES - RED TAG SALE


Jag har äntligen testat Cuttlebugs Red tag sale...

Jag testade att stansa igenom tjockt skumgummi... och hör och häpna - den stansade igenom det utan några som helst problem!

Fantastiskt resultat!


På det här sättet kan jag ju få mina egna THICKABILITIES...


Ser ni förresten vilket ord bokstäverna bildar... :-)?

Av Sari - 4 mars 2009 09:46

BESTÄLLNINGSJOBB ...

Jag fick en beställning av en kollega...

Två tjejiga Wilma Långstrump-tags och en ta ingen skit-tag...

Nu är jag klar med den sista.


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards