SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under februari 2009

Av Sari - 23 februari 2009 08:25

KATTER HOS ALIEN BLING...

alien bling har underbara kattfilmer på sin blogg…

 

http://alienbling.blogspot.com/2009/02/bloggparty.html?showComment=1235373540000#c8188252889165767700


Finns det någon som kan hjälpa mig att få upp dem på min blogg..?

Av Sari - 23 februari 2009 08:00

BLOGG-PARTYN ÖVERALLT...

När jag började bläddra i några bloggar, såg jag att flera av dem hade utmaningar...

Det verkar skoj!

Jag tror att jag skall försöka delta!


MAHLIN: http://mahlin.blogg.se/

SILWERSTAR: http://silwerstar.blogspot.com/


Av Sari - 23 februari 2009 07:53

DU INSPIRERAR...

SILWERSTAR... http://silwerstar.blogspot.com/


En ny bekantskap från Scrappiz-Cybercropen!

Helt fantastiska alster!

Imponerande.

Inspirerande.

Intensivt.

Helt fantastiskt!

Av Sari - 23 februari 2009 07:06

Av Sari - 23 februari 2009 07:01

Av Sari - 23 februari 2009 00:16

O JAG SOM TRODDE ATT D SKULLE RÄCKA MED 10 UTMANINGAR...

Men icke, sa Nicke!

Det blev två till...


En som verkligen satte eld på tänkandeprocessen... Eller rättare sagt båda två faktiskt...


Den ena skulle man ju göra helt utan färdiga saker...

Det blev till att göra ett kort á la Old School... (blommorna - hej)...


Den andra, Inkidos alster... Den kom jag på i senaste laget...

Stress, stress och ännu mera stress genomsyrade arbetet...

Men det blev rätt kul med ordleken....

Jag har haft en väldigt rolig helg...

Tolv bidrag - det vore skoj att vinna med en... :-)


Jag får säga, att jag gillar katt-alstren ganska mycket!

Men också Wilmas vårskrik!

Även Bastu-LO:n överraskar...

Forma Hantverk... ja, den var bara supersköj att göra...

Mimo - javisst - supersöt...

Honey bunny - lite kul idé...


Den enda jag är missnöjd med är sjuan... Den var ju inte så rolig, om man jämför... Men ok - ibland måste man stå ut med lite halvdanheter...

Av Sari - 22 februari 2009 23:45

INKIDOS UTMANING HOS SCRAPPIZ

Jag bara var tvungen att försöka hinna bli klar med ett tolfte kort!

Jag hade en ordlek i huvudet...


Do U promise 2 devote yourself 2 INK?

I DO.


Om man läser de tre sista orden - d v s det sista i första raden och de andra - så blir det ju ink-i-do... med engelskt uttal givetvis...


Jag tyckte att det var lite halvskoj... :-). Kanske dillar jag nu... alldeles yr efter tolv kort! :-)


En jättefin hjärtstämpel har jag i alla fall använt, förutom en massa papper - lager på lager...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards