SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Sari - 24 februari 2009 15:52

BILJETTER TILL KORT- OCH SCRAPMÄSSAN

Japp! Nu är det klart!

Jag lottar ut 3 st tvådagarsbiljetter till Kort- och Scrapmässan den 7-8 mars i år. Kortmakaren anordnar den!


PASSA PÅ och ta chansen att vinna.


Du kan ta en lott genom att lämna en kommentar i detta inlägg!


Jag kommer att lotta ut tre lyckliga vinnaretisdagen den 3 mars 2009 kl 15:00.

Jag väljer denna tid, så att Kortmakaren hinner få iväg det med den dagens post!


Och tänk på, att om du själv inte kan gå - så kanske någon du känner kan :-).



KORRIGERING DEN 2 MARS 2009

För att det skall bli rättvist, kommer jag att använda mig av random.org för att avgöra lottningen!

ALLA HAR LIKA STOR CHANS ATT VINNA!!!

Lycka till!


OCH GLÖM INTE ATT SKICKA MIG DIN ADRESS EFTER ATT JAG LOTTAT UT VINNAREN...

DETTA ÄR SPECIELLT VIKTIGT FÖR DE SOM INTE HAR EN BLOGG...

MIN E-POSTADRESS FINNER DU UNDER MIN PRESENTATION.

JAG KOMMER GIVETVIS ATT MEDDELA DEN LYCKLIGA VINNAREN I RESPEKTIVE BLOGG!

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards