SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Sari - 17 februari 2009 19:42

VINST HOS KUTZINGAR...

Jag var en av tre att vinna hos kutzingar...

Det här vann jag...
Det skall bli jättekul att testa och göra ngt fräckt med den...

Av Sari - 17 februari 2009 19:09

BLÅTT EMBOSSINGPULVER


Här har jag testat ett nytt blått embossingpulver som Kortmakaren har.

Jag har använt en vattenstämpel och Penny Blacks stämpel apprentice.


RESULTAT:
Det blir en lite lätt blå bakgrund av embossingpulvret.

På papperet till höger har jag torkat av det med baby wipe och på papperet till vänster har jag ännu inte embossat motivet.

Jag tycker inte att är enbart negativt, då det blå skimret gör att vitheten på bakgrunden mattas av.


Kanske var stämpeln inte den ideala... Kanske skall man använda mer ifyllda motiv när man embossar med färgade pulver.


Vi får väl c hur det blir att färglägga motivet... eller kanske skall jag bara låta den vara som den är... För jag är lite rädd att orange, grönt, svart och kanske gult kommer att förstöra intrycket... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards