SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Sari - 16 februari 2009 13:17

BLOGG-GODIS HOS LANDSTOKEN


Läs på deras blogg för att få fullständiga instruktioner:

http://landstokensscrappyhappy.blogspot.com/2009/02/rosta-och-vinn.html

Av Sari - 16 februari 2009 12:40

ANG SCRAPKRYSSNINGEN...

Ja, nu har jag stanstat ut quickutz chemistry i säkert 10-12 färger... pust... 3 alfabeten av vardera - på halva papper... eftersom jag har en Cuttlebug och inte en Reva! Arken har jag sedan sorterat färgvis i plastfickor - så att de blir lätthanterliga...

Jag är helt slut!!!



Jag har också stansta ut tags med carla craft-stansen + handtag...

Det gick superlätt i början, men den började kärva efter ett tag... och inte hjälpte det att stansa igenom foliepapper heller... :-(.

Därefter har jag gjort hål för tagsen med min crop-a-dile... Det är ju tur att den kan ta flera ark på en gång... annars hade jag nog suttit där ännu... >:-(

Jag är helt slut efter det också!!!!



Det är lite irriterande att saker och ting inte fungerar...

Jag får fundera ut några materialkit jag kan ta med mig... Tips av Hegu!

Av Sari - 16 februari 2009 09:59

SCRAPKRYSSNINGEN NÄRMAR SIG...


Det börjar bli hög tid att förbereda sig... och att tänka på vad man skall ha med sig...

Lite eget pyssel finns det också tid för... Och då behövs egna grejor...

Vad är viktigt?

Vad kan jag förbereda för att slippa ta med ALLT?

Ja, nu vet jag!

Utstansade motiv, cirklar, alfabet i olika färger.

Uppstämplade och kanske färglagda motiv...

Det gäller också att vara realistisk... :-) - och det kanske är lättare sagt än gjort...



Under ca 6 timmar får jag pyssla själv... Hur mycket hinner jag att göra i praktiken??? Kanske 4-6 kort...

Det kan ju vara bra att försöka planera hur de skall se ut, så att man vet vad man vill ta med sig...


Det är viktigt att vara realistisk...


PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards