SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Sari - 11 februari 2009 22:51

DR NINAS SKISSUTMANING - KAN RESULTERA I BLOGG-GODIS... :-)

Självklart vill jag vara med på Dr Ninas fina skissutmaning... Förra gången plockade jag bara snabbt ihop något... Den här gången skall jag vara lite mer tålmodig och ägna lite kärlek åt mitt verk... :-).

Det får bli något med Kortmakarens stämplar... Jag får bara ta och klura ut vad...


 


 

Ta och deltag du också...

http://krumelurkonst.blogspot.com/2009/02/akej-daskisstavling-for-kortpysslare.html

Du har till och med den 23 februari 2009 på dig!

Av Sari - 11 februari 2009 21:04

U ROCK - MED DÖSKALLAR

En tag med döskallar och den populära frasen - U ROCK-.

Döskallen finns hos Kortmakaren. Den ingår i ett piratkit med flera stämplar.



Av Sari - 11 februari 2009 15:51

KORTMAKAREN-DÖSKALLAR...

Jag kände helt plötsligt för lite döskallar... :-).

Tina var gullig nog att ge mig några halloween-relaterade stämplar i lördags, och först nu kommer jag till att använda dem...


Jag började med att stämpla upp några döskallar på måfå... När jag sedan såg att de bildade ett trevligt mönster tänkte jag att det kunde bli ett häftigt bakgrundspapper... - precis som Hero arts-skorna gjorde... :-).

Så jag stämplade upp fler döskallar...


Vi får c vad jag skapar utifrån det... Jag skall försöka varva det med mina studier ikväll...

Av Sari - 11 februari 2009 13:29

MOJO MONDAY 73


This is my contribution to the Mojo Monday 73 challenge.

The stamp is from Kortmakaren and is called Filur m katt (sly dog with cat).

The I love my cat stamp comes from Hero Arts clear stamps.

The letters in the word -loves- comes from magnetic making memories stamps.


http://mojomonday.blogspot.com/


Av Sari - 11 februari 2009 08:57

DAX FÖR EN NY MOJO MONDAY-UTMANING...

Jag såg att det kommit ut en ny Mojo Monday-utmaning...

Jag tänkte att jag skulle jobba med Kortmakarens Filur m katt.

Återkommer när jag är klar med uppgiften!

Ta del du också!


http://mojomonday.blogspot.com/


Av Sari - 11 februari 2009 00:01

DEN TREDJE SOM FÅR EN UTMANING...

är Marit: http://maritsscrapblogg.blogspot.com/


Uppgiften går ut på att hitta det femte kortet i den femte mappen och publicera det i din blogg. Du får gärna utmana vidare... :-).

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards