SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Sari - 3 februari 2009 23:45

NY TAG TILL KORTMAKARMARAN DEN 7 FEBRUARI 2009

Som ni kanske vet har Kortmakaren en kortmakarmara på lördag den 7 februari i år.

Jag vet inte om det finns några platser kvar, men hör gärna efter :-)!

Jag kan garantera en väldigt inspirerande dag! Fina vinster och roliga utmaningar utlovas!



Jag hade ju i min iver att vara förberedd redan gjort en namnskylt till maran, men nu när jag kom på att jag faktiskt representerar Kortmakaren, kände jag att jag inte kunde ha Doodle Factory-elefant-stämpeln... (hur söt den än är :-) ). 
Så det blev till att göra en ny namnskylt. (Lite överdrivet kanske, men sån är jag... :-) ).

Jag tänkte att jag blir Sari - the tag - hela vägen ut :-).

Så här är min nya namnskylt :-)!

Av Sari - 3 februari 2009 22:14

MOJO MONDAY 72 + KORTMAKAREN 2

I finally had the opportunity to make a Mojo Monday 72 card. I tried combining it with a Kortmakaren Wilma angel stamp and lovely Valentine papers and notes paper.

MOJO MONDAY 72 + KORTMAKAREN 2

Till slut fick jag möjlighet att göra Mojo måndag 72-kortet. Jag försökte kombinera det med Kortmakarens ängel-Wilma-stämpel och underbara valentin- och notpapper.

http://mojomonday.blogspot.com/

http://www.kortmakaren.se/shop/



Av Sari - 3 februari 2009 18:34

KÄRLEKSFILUR - KORTMAKAREN

Tanken var att jag skulle göra en Mojo Monday 72:a, men jag så att säga glömde av det när jag väl såg valentinpapperen... :-).

Så det får bli ett första test med filurstämpeln helt enkelt...

Jag gjorde ett tagkort.

  • De små hjärtana är gjorda med Hero Arts clear stamps.
  • Jag har också använt Stickles -cotton candy- och -fruit punch-.
  • Papperena finns till salu hos Kortmakaren just nu. Passa på innan de tar slut!
  • -Kärlek-s-ordet finns också som stämpel - under text - typsnitt 3.

http://www.kortmakaren.se/shop/


Av Sari - 3 februari 2009 16:33

ANNORLUNDA BLOGG-GODIS... ELEFANTER - SOM JAG BARA ÄLSKAR :-)

hos http://soligaklader.blogspot.com/2009/01/solig-tavling.html kan du ta en lott och kanske vinna en härligt färgsprakande elefant...

Jag skulle gärna ta en sån och pryda hemmet med! De är ju supersöta!

Den 4 februari 2009 går tiden ut, så skynda skynda!

Av Sari - 3 februari 2009 15:42

MOJO MONDAY 72 + KORTMAKAREN

Jag tror att det är dags att göra ett nytt mojo monday-kort... http://mojomonday.blogspot.com/


Jag gillar att ha tydliga mallar att följa ibland, för då -spejsar- jag inte ut så och blir missnöjd...


Jag skall försöka använda Kortmakarens http://www.kortmakaren.se/shop/ fina nya stämplar jag fått... :-).

...uppdatering....
Jag var glad i hågen ända tills för en stund sedan... För när jag skulle till att göra ett kort såg jag det bedrövliga skick mitt pysselrum befinner sig i just nu... Fasansfullt stökigt... Det finns inte en ledig yta någonstans och massor av saker bara dräller här och där eftersom de inte sorterats in efter varje kort... Jag måste bli bättre på att organisera mig!!! Bara måste!

Det är väl här mitt soltecken skytten (den fria själen) och många av planeterna i jungfrun (den ordningssamma) kolliderar :-)...

Jag bara måste städa innan jag gör något :-(. Lyckligtvis är jag en -ta och bara gör det-typ av person :-)...

Av Sari - 3 februari 2009 07:10

SARI - THE TAG

Jag älskar tags-formatet, och vad skulle väl bättre passa än att presentera sig i tag-form?

Kortmakaren vill ha en LO att sätta upp hos dem (jag kan inte riktigt fatta att det är sant... :-) ) - och när jag körde hem från dem igår kände jag att, ja, varför inte...? En tag som presenterar min stil måste ju bara vara perfekt!

Jag hade i tankarna att många kallar sig olika saker; Dr Nina, Muffin, Linzi, Zizzi, Hegu o s v... På skoj sade jag också att jag skall börja kalla mig Sari - the tag...
Sagt och gjort. Från och med nu, kommer jag att kalla mig Sari - the tag :-).


I min presentation har jag använt många saker som säljs på Kortmakaren (fiffigt va?); blommor från Petaloo, brads, filur-stämpel, hero arts sko-stämpel, snirkel-bakgrunds-stämpel på den lilla tagen med ordet -the-.

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards