SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg under januari 2009

Av Sari - 24 januari 2009 13:26

GRATIS E GOTT!!!


The 80's me - delar också med sig av sina finfina dekorationer. Du kan spara dokumenten eller skriva ut dem!


http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/


Av Sari - 24 januari 2009 13:25

GRATIS E GOTT!!!


Mirabyll e ju bara en fööööör fantastisk tjej som delar med sig av en massa pysseldekorationer på sin blogg.

Du kan skriva ut nästan allt!



http://mirabyll.blogspot.com/

Av Sari - 24 januari 2009 13:01

U R THE INSPIRATION - IN PLURAL!!!


I just found 2 lovely girls and their blogs;

The 80's me and Camilla Camomills pyssel och trassel!

I'm in awe!

They r simply fantastic!


The 80´s me:
Freeware of tickets and other lovely stuff. All u need 2 do is 2 print it!

Lovely photographs.

Lovely cards!

Camilla Camomills pyssel och trassel:

A lovely scrapping style! That's all I can say!

Marvellous!


NI INSPIRERAR - I PLURAL!!!


Jag hittade precis två underbara tjejer och deras bloggar;

The 80's me and Camilla Camomills pyssel och trassel!

Jag är avundsjuk!

De är helt enkelt fantastiska!


The eighties and me:

Gratis biljetter att skriva ut - och annat smått och gott! Allt du behöver göra är att skriva ut dem!

Underbara foton!

Underbara kort!


Camilla Camomills pyssel och trassel:

En helt underbar skrapparstil! Vad mer kan jag säga!

Fantastiskt!


 

 http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/

http://camilla-camomills.blogspot.com/

Av Sari - 23 januari 2009 22:49

JULKORT 9


Här har jag gjort ett väldigt enkelt och snabbt julkort, eller rättare sagt en jultag.

Ett fint mönstrat rött papper i botten (ica maxi och netto).

Ett rödprickigt papper på grön botten som remsa.

En svart snöflingedekoration (ekohallen).

En liten plåtdekoration (Panduro).

Små vita snöflingor (Panduro).

Svart bläck runt kanterna.

Genomskinliga blingstenar på den svarta dekorationen - bara för att lyfta upp den lite. Den blev rätt så svart, om man säger så...

http://alltidjul.wordpress.com/


Av Sari - 23 januari 2009 22:16

U R THE INSPIRATION - MIAS SIDA


I've found another great gal!

A wonderful style - so different from mine...

Very inspirational and personal!

I like it a lot!

DU INSPIRERAR - MIAS SIDA

Jag har funnit ännu en fantastisk tjej!

En underbar stil - så olik min...

Väldigt inspirerande och personlig!

Jag gillar det görmycket (gör-ordet med hårt G)!

http://www.miatsblogspot.blogspot.com/


Av Sari - 23 januari 2009 22:04

LOVE YA BEARS/BJÖRNAR


Here's the left over piece of the last love ya bear card...

I just felt like doing another Mojo Monday 70 challenge...

When I look at the picture I c that isn't the best of pictures... Sorry about that... It isn't really that dark and dull in real life...

Här är spillbiten från det förra kortet... Jag kände för att göra en Mojo Monday 70-utmaning till...
När jag tittar på fotot ser jag att det inte är det bästa av foton... Jag är ledsen för det... Det är inte riktigt så mörkt och dystert i verkliga livet...

http://mojomonday.blogspot.com/

Av Sari - 23 januari 2009 16:59

KÄRLEKSBJÖRN

Ett försök till annorlunda kort...

Här har jag stämplat upp Panduros björn flertalet gånger och färglagt det. När jag inte visste vad jag skulle göra med kortet, tänkte jag att jag kunde göra en scallop-sak med det...


Av Sari - 23 januari 2009 11:48

U R THE INSPIRATION - GINGERBREAD GAL-LERY


I think I've found a new love...

Gingerbread gal-lery makes wonderful cards!

I love I love I love!


DU INSPIRERAR - GINGERBREAD GAL-LERY


Jag tror att jag funnit en ny kärlek...

Gingerbread gal-lery gör underbara kort!

Jag älskar, jag älskar, jag älskar!... (vilken skillnad det känns att skriva d på svenska... :-))


http://gingerbreadgallery.blogspot.com/

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards