SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Sari - 24 januari 2009 21:39

DAGS FÖR EN UPPDATERING AV VED-BOKEN


Ja, det blev inte någon historia om att bära ved, utan något kortfattat om själva arbetet med veden.

Den känns lite B - men jag vet inte riktigt vad mer jag kan pynta den med... Det kanske lossar om ett tag... :-).

Det får duga så här långt!



Av Sari - 24 januari 2009 21:06

U R THE INSPIRATION - CANDY LAND...


Throug Mojo Monday, I found this wonderful blogger!

Take a look at her fantastic work at the following adress: http://cwilliams.blogs.splitcoaststampers.com/

Av Sari - 24 januari 2009 16:22

BÄRA VED-BOK - SIDA 1


 

Nu är basen klar!

Jag får blinga till allting i slutet när jag ser helheten!

Av Sari - 24 januari 2009 14:07

BÄRA VED-BOK

Ända sedan jag kommit hem från finlandsresan förra året har jag värkt på att hitta ett sätt att göra ett trevligt minne av vedarbetet som sedan resulterade i bastubad...

Jag har lekt med olika storlekar på fotona men avfärdat tanken när jag sett antalet foton jag vill leka med...

Det är inte ett foto eller två, utan det närmar sig 15-20 stycken. Jag blir avskräckt av själva tanken att skrappa ihop x antal superstora scrap-LO...

Näe, bättre då med något litet.


Hur binder man ihop allt då?

Jag har ju en BIA (bind-it-all).

Men ibland tycker jag att inte det är så bra det heller.

Men så kom jag ju på att jag köpt in en massa begagnade pekböcker, med avsikt att göra små scrapalbum!

Jippii!!!

Då e d ju bara layouten, papperena och detaljerna som saknas, förutom lusten och kreativiteten!

Men jag är på g!

Ända sen jag såg Camilla Camomills blogg och scrapalster känner jag en lust att försöka jag med!

Jippii!!! nr 2...

Så visst e d bra att ta sig en bloggrunda då och då...

Man vet aldrig vad som kommer i ens väg.

Och för en stund sen lossnade en tanke till.



Bära ved... hmmm... ved kommer ju från träd, inte sant?. Jag har ju köpt en stor och häftig cuttlebug-halloween-stans (Magnolia i Borås), där det finns ett stort träd, med hål för en uggla. Varför inte ha den som dekoration på framsidan.

Och vips var jag igång!

Jag ville fota och anteckna mina tankar så här långt.

Och nu är jag här.

Vi får väl c vad jag åstadkommit om ett par timmar... :-).

Av Sari - 24 januari 2009 13:26

GRATIS E GOTT!!!


The 80's me - delar också med sig av sina finfina dekorationer. Du kan spara dokumenten eller skriva ut dem!


http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/


Av Sari - 24 januari 2009 13:25

GRATIS E GOTT!!!


Mirabyll e ju bara en fööööör fantastisk tjej som delar med sig av en massa pysseldekorationer på sin blogg.

Du kan skriva ut nästan allt!



http://mirabyll.blogspot.com/

Av Sari - 24 januari 2009 13:01

U R THE INSPIRATION - IN PLURAL!!!


I just found 2 lovely girls and their blogs;

The 80's me and Camilla Camomills pyssel och trassel!

I'm in awe!

They r simply fantastic!


The 80´s me:
Freeware of tickets and other lovely stuff. All u need 2 do is 2 print it!

Lovely photographs.

Lovely cards!

Camilla Camomills pyssel och trassel:

A lovely scrapping style! That's all I can say!

Marvellous!


NI INSPIRERAR - I PLURAL!!!


Jag hittade precis två underbara tjejer och deras bloggar;

The 80's me and Camilla Camomills pyssel och trassel!

Jag är avundsjuk!

De är helt enkelt fantastiska!


The eighties and me:

Gratis biljetter att skriva ut - och annat smått och gott! Allt du behöver göra är att skriva ut dem!

Underbara foton!

Underbara kort!


Camilla Camomills pyssel och trassel:

En helt underbar skrapparstil! Vad mer kan jag säga!

Fantastiskt!


 

 http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/

http://camilla-camomills.blogspot.com/

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards