SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Sari - 21 januari 2009 23:06

LOVE - KÄRLEK


Här har jag försökt att skapa en bakgrund på vitt papper...

Jag försökte hålla det enkelt genom att inte lägga till för mycket bling bling.


Av Sari - 21 januari 2009 20:45

ELEFANTER - doodle factory


Här kommer den underbara doodle factory-elefant-stämpeln väl till pass. Och kan ni fatta...! Jag fick den och två andra underbara stämplar av min pysselkompis Agneta!

Helt suveränt.

Hon sade sig ha läst mellan raderna och kommit på att hon hade något som hon tyckte skräpade i lådan. Hon hade läst min fascination för elefanter och doodle factory... och saken var biff!

Kan det bli bättre än så?

Nej, jag tror inte det!

Tack för den sena julklappen!!!

Av Sari - 21 januari 2009 19:31

KANIN-TAG


Sitter o pysslar med Agneta! O vi får till det riktigt bra!

Jag har provat att färglägga med promarker-pennorna!

Visst e kaninen söt!

Av Sari - 21 januari 2009 17:36

ÄNNU ETT BLOGGTIPS FRÅN AGNETA


MajaMelon:

http://majamelon.blogg.se/


Av Sari - 21 januari 2009 16:40

CUPCAKESKÄRLEK...


Blev så inspirerad av Cupcakes... fina layout - så jag var tvungen att lifta den...



Av Sari - 21 januari 2009 15:40

NY BUTIK...


Fick ett tips av min pysselkompis Agneta om butiken papermaze...

http://papermaze.blogspot.com/ 


De söker tydligen en DT... vet inte riktigt om jag platsar...

Av Sari - 21 januari 2009 12:43

BLOGGAR SOM JAG LAGT IN I BLOGLOVIN'


Här kan du kolla upp en del nya och gamla bekantskaper...

Jag upptäckte precis bloglovin'...

Kanske kan det vara något för dig med!


http://www.bloglovin.com/blogmix/1096/kortmakeri-och-scrapbooking/

Av Sari - 21 januari 2009 10:58

U R THE INSPIRATION - CUPCAKES AND SUNSHINE - LEA


What wonderful cards she makes! I'm in awe! I'm amazed! I mean... WOW - what cards!

Colourful, vibrant, bold, vivacious...


DU INSPIERERAR - CUPCAKES AND SUNSHINE - LEA


Vilka underbara kort hon gör! Jag är både avundsjuk, häpen och allt därtill... Jag menar... WOW - vilka kort!

Färgstarka, vitala, fräcka, livliga


http://leascupcakesandsunshine.blogspot.com/

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards