SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Sari - 19 januari 2009 23:31

U R THE INSPIRATION - DONNA


Check out the wonderful cards byd Donna:


DU INSPIRERAR - DONNA


Kolla in vilka härliga kort Donna gör:


http://scrapbydonna.blogspot.com/

Av Sari - 19 januari 2009 22:13

HALLOWEEN - ARKIVET-PUMPA


Jag hade sån tur när jag besökte Arkivet förra veckan...

Där fanns den stora pumpstämpeln jag var sugen på i halloweentid förra året till nedsatt pris... JIPPIII!


Jag ville bara testa hur det skulle gå att färglägga den med promarkerpenonr. Jag vet inte om det är bra eller dåligt... tyck gärna till :-).

Jag började med gult och arbetade sedan med guld och orange. Jag försökte använda blender-pennan, men den gjorde saker och ting bara svart...

Sedan lade jag till lite mera färg, och ett tu tre tyckte jag att den blivit för mörk...


Den blev lite kletig på höger sida... jag försökte rädda det med lite akrylfärg, men icke... :-) - så bortse från det är ni snälla... :-)


Av Sari - 19 januari 2009 18:49

BRA LÄNKAR - gratismaterial på nätet:


Här lånar jag länkarna från Mirabyll...

Hon e ju bara toppen!

http://incompetech.com/graphpaper/

Av Sari - 19 januari 2009 08:02

U R THE INSPIRATION

Scrabooking according to Mirabyll
She gives u the opportunity to print lovely sketches and ideas with your printer. U just have 2 salute that, now don't u?


DU INSPIRERAR


SCRAPBOOKING ENLIGT MIRABYLL

Hon bjuder på fina skisser som man kan skriva ut med sin skrivare. Det måste ju bara hyllas, eller hur?


http://mirabyll.blogspot.com/

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Skapa flashcards