SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Sari - 16 januari 2009 23:46

HITTADE EN KUL FINSK BLOGGERSKA VID NAMN SABINA, NÄR JAG LETADE EFTER TIPS PÅ HUR MAN SKALL FÄRGLÄGGA MED PROMARKERS...

 http://sabsku.vuodatus.net/blog/


Av Sari - 16 januari 2009 02:42

GRATTISKORT - 5 ÅR

Här är Panduros stämpel - en av fyra i ett litet paket...

En jättesöt liten nalle, tycker jag.

Efter att jag lagt upp fotot...
Nu när jag tittar på den, tänker jag att jag kanske skulle kunnat dekorera kortet lite till...

Kanske en pil från siffran 5 till blommans fem blad...

Kanske någon journaling-tag eller något liknande...

Eller varför inte Hero arts-biljetter...?

Jag får c... Kanske pimpar jag till den senare..., för nu ser jag att klockan nästan är tre på natten...

Men det konstiga är att jag inte är trött...

Jag går väl på överenergi antar jag...

Av Sari - 16 januari 2009 00:29

CUTTLEBUG CHALLENGE


Did u know that Cuttlebug also has challenges?

I didn't...

But I'm glad I found out...

Perhaps I'll take part of one or two...


http://cuttlebugchallenge.blogspot.com/

CUTTLEBUG-UTMANING


Visste du att Cuttlebug också har utmaningar?

Det gjorde inte jag...

Men jag är glad över att jag fick reda på det...

Kanske deltar jag i en eller två...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards