SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Sari - 8 januari 2009 06:32

KRISTINA'S GOT A NEW CHALLENGE - AND WHAT COLOURS SHE'S GOT 4 US THIS TIME!!!


I just love the colours this time... I can't wait 2 get my hands on these colours... But first, off 2 work... I hope the day goes quickly :-)...


KRISTINA HAR EN NY UTMANING - OCH VILKA FINA FÄRGER HON HAR VALT TILL OSS DEN HÄR GÅNGEN!!!


Jag bara älskar färgerna den här gången... Jag kan knappt bärga mig förrän jag får sätta händerna i dessa färger... Men, först till jobbet... Jag hoppas att den här dagen går snabbt :-)...


http://kwernerdesign.com/blog/


010609-color.jpg



Av Sari - 8 januari 2009 04:56

U R THE INSPIRATION - DR NINA

As many oth ers around the world, I'm 2 very amused by Nina's cards! http://krumelurkonst.blogspot.com/



DU INSPIRERAR - DR NINA

Som så många andra i världen, roas jag väldigt av Ninas kort! http://krumelurkonst.blogspot.com/


WHEN I FIRST LAID MY EYES ON THIS LOVELY CARD, I COULDN'T RESIST THE OTHERS EITHER...

NÄR JAG FÖRST FICK SYN PÅ DET HÄR UNDERBARA KORTET, KUNDE JAG HELLER INTE MOSTÅ DE ANDRA...



MOSTLY, IT WAS THIS LOVELY KITTEN THAT GOT MY ATTENTION..

MESTADELS VAR DET DEN HÄR KATTEN SOM FÅNGADE MITT INTRESSE...


Av Sari - 8 januari 2009 04:52

U R THE INSPIRATION - SELENE

Just by being amazingly friendly, giving and informative - U make my heart warm. And added by your technical skills U amaze me!

http://stampinfunwithselene.blogspot.com/


DU INSPIRERAR - SELENE


Bara genom att vara så otroligt vänlig, generös och informativ - gör du mitt hjärta varmt. Och lägger man sedan till din tekniska förmåga, blir jag helt häpen!

I THINK IT WAS THIS CARD THAT CAUGHT MY ATTENTION!

JAG TROR ATT DET VAR DET HÄR KORTET SOM FÅNGADE MITT INTRESSE!


Av Sari - 8 januari 2009 04:49

U R THE INSPIRATION - LAURA FROM FINLAND AND AUSTRALIA...

I've already told you guys about my fascination about Laura... I thought I'd give ther the proper respect and place her among my U R THE INSPIRATION crew.

http://paperiini.blogspot.com/


DU INSPIRERAR - LAURA FRÅN FINLAND OCH AUSTRALIEN...

Jag har redan berättat för er om min fascination för Laura... Jag tänkte att jag skulle ge henne rätt hyllning och plats bland DU INSPIRERAR-GÄNGET.

http://paperiini.blogspot.com/


I ALMOST DIED OF LOL WHEN I SAW THIS CARD - JUST AMAZING!!!

JAG HÖLL PÅ ATT DÖ AV SKRATT NÄR JAG SÅG DET HÄR KORTET - HELT OTROLIGT!



Av Sari - 8 januari 2009 04:35

FIRST OFF TODAY... JENN MURACKA - KIYOMI KRAFTS


I fell in love with Jenns technique when I saw the Dogs have owners, Cats have staff card...

I thought it was marvellous...

So check out her blog, at: http://www.kiyomikrafts.com/



FÖRST UT IDAG... JENN MURACKA - KIYOMI KRAFTS


Jag blev förälskad i Jenns teknik, när jag såg hennes Dogs have owners, Cats have staff-kort...

Jag tyckte att det var helt fantastiskt...

Kolla in hennes blogg: http://www.kiyomikrafts.com/

P.S I hope U don't mind me borrowing your fantastic card, Jenn!

 Cat


Av Sari - 8 januari 2009 04:32

U R THE INSPIRATION... / DU INSPIRERAR...


I thought that I'd post my favourite card makers or scrappers... one by one... Some of them r already on my blog list... and some of them will b new acquaintances...

I'm doing this just 2 let U know what I like and at the same time, perhaps, introduce a new crafter 2 U...



Jag tänkte att jag skulle ta och presentera mina favorit-kortmakare eller -skrappare... en efter en... En del av dem är redan på min blogg-lista... och andra kommer att vara nya bekantskaper...

Jag gör detta, bara för att låta er veta vad jag gillar och samtidigt, kanske, introducera en ny skapare för er...

Av Sari - 8 januari 2009 03:41

PYSSELBUTIKEN STEMPELMEER I TYSKLAND SÄLJER BL A THE CAT'S PAJAMAS-STÄMPLAR...


Jag har hittat ett ställe i Tyskland,  http://www.stempelmeer.de/ för att beställa THE CAT'S PAJAMAS-STÄMPLAR. Ni kanske har förstått att jag är helt tokig i katter och numera också kattstämplar... Jag blev förtjust i kattstämpeln från just The Cat's pajamas när jag såg en demonstration för ett kort med uttrycket DOGS HAVE OWNERS, CATS HAVE STAFF... Kolla själv:

De tar 10 euro för att frakta, oavsett storlek och vikt på paketet! Det tillkommer inga skatt- eller momsavgifter...

Kanske kan detta vara ett alternativ för oss som söker lite mera annorlunda stämplar och dylikt och samtidigt vill slippa just ovanstående avgifter...? :-).

Har någon av handlat från Tyskland, kanske just ovanstående butik? Det vore kul att få en levande recension...

PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards