SARIS PYSSELBLOGG

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Sari - 3 januari 2009 12:12

BOKPOJKE 2 - REVIDERAD...

Näe!, tänkte jag... D såg för fattigt ut... Inga bokstäver och ingenting extra... Hmmm, vad göra? Jo, jag kan ju skriva något käckt... Bokstund... Hmmm, passar det? Jo, d får d göra!

Sagt och gjort.

Jag stämplade ordet med making memories magnetstämplar... d e ju suveräna när d kommer till ord i liten storlek... Den enda nackdelen r väl att d saknas prickar för å, ä och ö... Men då får man ju hitta på ett annat ord istället... :-).

Visst ser d bättre ut med ett ord till kortet?

Av Sari - 3 januari 2009 11:55

BOKPOJKE-KORT


På senare tid har jag inte riktigt haft rätt inspiration för att göra bra kort... Jag har inte känt mig nöjd med mina alster... Kanske har det att göra med att jag känner mig febrig och illamående och ändå pressar mig till att gå till arbetet och försöka vara kreativ...


Här har jag lånat idén från någon, och jag kände för att köra med säkra kort - d v s en layout som jag gillar och finfina papper, så att jag garanterat inte kan känna mig missnöjd...

Papperena är från Blossoms and butterflies av DCWV.


Jag följde färgerna på bakgrundspapperena ganska mycket, dels för att få en helhet samt för att begränsa mig något. Jag kunde dock inte låta bli att göra pojkens hår orange... just för att jag gillar färgen och för att det bryter av lite mot det gröna och det rosa... Dessutom har jag glittrat på med glitterlim... bara för att få det att blinga lite extra... :-).


Av Sari - 3 januari 2009 00:41

SCRAP ADDICTED - TÄVLING 2009

Det här är mitt bidrag till tävlingen...



PRESENTATION


Welcome to my blog. My name is Sari and I live in Gothenburg, Sweden. I love to make cards and other crafty stuff.

TRANSLATE

Fråga mig

74 besvarade frågor

JAG SKAPAR HOS

THE GREETING FARM

SENASTE INLÄGGEN

SÖK I BLOGGEN

BESÖKSSTATISTIK

BLOGGTOPPEN

Blogg listad på Bloggtoppen.se

YOUTUBE

KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

ARKIV

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

JAG GILLAR...

BLOGGRUNDA

BUTIKER I GBG-OMRÅDET

INSPIRATION

UTMANINGAR

SKISSER

GRATIS - UTSKRIFTER M M

BUTIKER

BUTIKSBLOGGAR

VARUMÄRKEN

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards